Tannlegevakt

Hva vi kan hjelpe deg med

Vi hjelper deg å bli kvitt tann og kjeve smerter. Tøyen tannlegevakt Oslo har hjulpet over 50 000 pasienter over 15 år med behandling av akutte tann og kjeve problemer. Vårt mål er å tilby trygg behandling til fornuftige priser.

Hva koster det?

Vi tilbyr rimelige priser på behandlingen og har ingen tilleggspris på kveld/helg. En akutt konsultasjon koster 500,-. Dette inkluderer et røntgenbilde og undersøkelse. Tannlegen vil ta en undersøkelse og foreslå nødvendig behandling. Behandlingen kommer i tillegg.

Se våre priser her

Gjør det vondt?

Du vil ha muligheten til å få lokalbedøvelse slik at du ikke føler noe smerter under behandlingen. Av og til vil bedøvelse ikke fungere, da må tannverk behandles først med antibiotika for å dempe infeksjonen før videre behandling.

Vanligste behandlinger:

Tanntrekking

Rotfylling/akutt rotfylling

Hevelse

Knekt tann

Tannkjøtt

Visdomstann

Hvem er vi?

Vi er et team av allmenntannleger som samarbeider tett med spesialister på våre andre avdelinger. Vi har åpent hver dag hele året og hjelper deg å bli kvitt tannsmerter.

Tips mens du venter på tannlegen

kalender Bestill time

• Kjølberggata 29A
    0653 Oslo

• 22 19 18 00

• Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Man-fre: 08.00-21.00
Lørdag: 10.00-15.00
Søndag: 10.00-15.00

© 2021 AAAA Tøyen Tannlegevakt AS. Alle rettigheter reservert.